FANDOM

DragonTaleZnak
Gildia Dragon Tale
Informacje
Typ

Legalna Gildia

Mistrz

Inuictus Caesar

Magowie klasy „S”

Mark Shiba
Cynthia Alienova
Inuictus Rex

Lokalizacja

Miasto Urbem, Państwo Patriam, Kontynent Tairiku, Ziemia

Gildia Dragon Tale (ドラゴンテイル, Doragon Teiru) – najsilniejsza gildia na kontynencie Tairiku, mieszcząca się w kraju Patriam, nieopodal miasta Urbem. Obecnym, czwartym mistrzem gildii jest Inuictus Caesar.

SiedzibaEdytuj

Pierwsza siedzibaEdytuj

Dragon Tale Siedziba
Gildia istnieje na kontynencie Tairiku. Znajduje się w królestwie Patriam, nieopodal miasta Urbem. Budynek gildii znajduje się w malowniczej dolinie. Jest to ogromny budynek z kopułą oraz drzwiamy wyrzeźbionymi na kształt głowy smoka. Arhitektura budynku to połączenie hawajskiego wystroju ze znanymi stylami arhitektury. Podczas wojny z nieznaną mroczną gildią budynek został zniszczony, a członkowie gildii wzięli się za jego odbudowę. Obecnie trwają prace nad nową siedzibą. W budynku znajduje się bar Świnka i Krówka, gdzie serwowane są dania głównie z wieprzowiny i wołowiny z dodatkami oraz napoje - zwłaszcza alokoholowe i gazowane, prowadzony jest przez Naomi.

Pierwsza siedziba ostatecznie spłonęła z całym dobytkiem podczas Wojny z Sojuszem Mrocznych Gildii.

Stosunek państwa do gildiiEdytuj

Trudno tak naprawdę powiedzieć, jaki stosunek do gildii ma państwo Patriam. Ogólnie rzecz biorąc, gildia ma zezwolenie od Rady Magicznej na działanie, chociaż część członków uważana jest przez rząd za zagrożenie. Ogromnym immunitetem dla tejże organizacji jest członkowstwo, takich magów, jak: Mark Shiba, czy Cynthia Alienova. Mieszkańcy przyzwyczajeni są do szaleństwa, co niektórych członków gildii. Jedni chętnie proszą magów o pomoc, drudzy boją się i uważają za niebezpiecznych.

SiłaEdytuj

Biorąc pod uwagę, że członkami owej gildii, są tacy magowie, jak: Mark Shiba, Cynthia Alienova, Inuictus Caesar, czy chociażby jego syn - Inuictus, siła Dragon Tale jest ogromna, biorąc pod uwagę również młode pokolenie magó oraz najbardziej znanych w gildii - Zabójców.

HistoriaEdytuj

CzłonkowieEdytuj

Imię i nazwisko Ranga Drużyna Status
nienazwany smoczy łowcaI Mistrz GildiiBrakMartwy
Inuictus CaesarII Mistrz GildiiBrakAktywny
Mark ShibaMag Klasy-S
As Gildii
BrakAktywny
nieznany magMag Klasy-SbrakAktywny
Cynthia AlienovaMag Klasy-SBrakAktywna
Inuictus RexMag Klasy-SBrakAktywny
Luke BlazeMagDrużyna AAktywny
Adrian DragneelMagDrużyna AAktywny
Matsu SharpMagDrużyna AAktywny
Dorian ShaneMagDrużyna AAktywny
Irene ScarletMagDrużyna AAktywna
Sakuya ShibaMagDrużyna AAktywna
Thanv ShogiMagDrużyna BAktywny
Peter EvansMagDrużyna BAktywny
Oscar SwiftMagDrużyna BAktywny
Mei TanakiMagDrużyna BAktywna
Amalia SawaMagDrużyna BAktywna

ZaklęciaEdytuj

  • Dragon Law: Smocze Prawo
  • Dragon Cry: Rainy Day: Smocze Łzy: Ulewny Deszcz
  • Dragon Armaggedon: Smoczy Armagedon
  • Dragon Infinity: Smocza Nieskończoność

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa gildii wzięła się z gry słów, tzn. słowa tale oraz tail brzmią podobnie, ale mają całkowicie inne znaczenia, zaś dragon po angielsku to smok, a początkowo Adrian Dragneel i Luke Blaze byli Smoczymi Zabójcami oraz bohaterami tajże smoczej opowieści.