FANDOM

Hextech
Hex-Tech Corporation
Kanji

ヘックステック株式会社

Wymowa

Hekkusu-Tekku Kabushikigaisha

Informacje
Symbol

Hextech

Lider

Kagura Outsutsuki

Lokalizacja

Orpheus

Cel

Światowy producent urządzeń i narzędzi Hex-Tech

Hex-Tech Corporation (często nazywana również Hex-Tech Ltd.) - patriamski koncern produkujący wszelkiej maści urządzenia, pojazdy i narzędzia w technologii Hex-Tech. Siedziba firmy znajduje się w Orpheusie.

Historia firmyEdytuj

Początki firmy datuje się na rok X888, czyli w trakcie Wielkiego Konfliktu Tairikańskiego. Miejscem założenia firmy był Orpheus. Została założona przez Jonathana Akaishina, wynalazcę Hex-Techu i ówczesnego ministra nauki i technologii Patriamu. Firma na początku nazywała się Hex-Tech Initative i jej głównymi produktami były bronie i pojazdy wojskowe, które dały w wojnie wielką przewagę Patriamowi. Po zakończeniu kontynentalnego konfliktu firma ograniczyła produkcję militariów i rozpoczęła emisję urządzeń i narzędzi codziennego użytku oraz pojazdów takich jak samochody, pociągi, pojazdy komunikacji miejskiej, statki, samoloty itd. 

W X940 nazwa koncernu zmieniła się w Hex-Tech Industries Co., a zasięg firmy osiągnął już całe Tairiku.  W tym samym roku firma włączyła się do rodzącego się przemysłu kosmicznego. 20 lat później, w związku ze światowym kryzysem powiązanym z krachem na największej na świecie giełdzie papierów wartościowych w mieście Croissant w państwie Flame, spółce groził upadek ze względów finansowych, z których jednak wyszła poprzez sprzedaż 1/3 udziałów.

Wraz z nastaniem roku X1050 firma zmieniła nazwę na obecną, czyli Hex-Tech Corporation, z okazji zostania największym światowym producentem technologii Hex-Tech. Koncern "pociągnął" za sobą niemal cały Patriam, powodując potężny wzrost gospodarczy kraju, jednak największe skutki działalności Hex-Tech Corporation odczuł Orpheus, czyli rodzinne miasto firmy. Dzięki niej miasto przerodziło się (w ciągu 162 lat działalności spółki) ze 100 tyś. małego miasta w ogromną, liczącą kilka milionów mieszkańców metropolię o bardzo dużym dla Patriamu znaczeniu.

Zgodnie z danymi z roku X1077, korporacja zatrudnia na całym świecie ponad 20 milionów pracowników i posiada swoje zakłady i fabryki w każdym państwie. Największy zakład zlokalizowany jest w dzielnicy przemysłowej Orpheusu i liczy sobie 10 km^2 powierzchni. Obecnie firma współpracuje z wieloma zakonami magów, m.in. Zakonem Świtu i firmami.

Administracja firmyEdytuj

Losami firmy kieruje jej prezes, którym jest Kagura Outsutsuki. Jego organami wspomagającymi są Rada Nadzorująca składająca się z magów oraz skupiający urzędników Zarząd Firmowy, który zajmuje się tymi sprawami, którymi prezes nie może zaprzątać sobie głowy.

DziałalnośćEdytuj

Działalność korporacji wpłynęła na cały świat, na zawsze zmieniając jego oblicze. Wszelki towar tej marki można zaleźć w każdym zakamarku świata. Magowie bardzo cenią sobie twory Hex-Tech ze względu na wykorzystywaną przez nie magię. W ofercie firmy znajduje się dosłownie niemal wszystko - od najprostszych narzędzi budowlanych aż po bardzo zaawansowaną maszynerię i inżynierię wojskową oraz kosmiczną. Oferuje również usługi takie jak naprawa uszkodzonego sprzętu, budowa konstrukcji Hex-Tech np. tras kolejowych itd. Największym przedsięwzięciem firmy jest budowa Kolei Transtairikańskiej, łączącej ze sobą wszystkie cztery stolice Tairiku: Shurimę, Croissant, Pizzę i Vine.

CiekawostkiEdytuj

  • Hex-Tech Corporation jest największą firmą w historii świata
  • Jest jedynym przypadkiem firmy, której działalność ma wpływ na cały świat magii